Veelgestelde vragen

Categorieën

Veelgestelde vragen

  1. Hoe plaats ik een bestelling

    Stap 1: Maak een keuze uit het assortiment. Je voegt je gekozen product toe aan de winkelwagen door bij het product op de oranje knop “klik en bestel” te klikken. Wanneer je verder wilt winkelen klik je op de knop “Ga verder met winkelen”. Wanneer alle producten in de winkelwagen zijn toegevoegd klik je op de groene knop “Ga door naar afrekenen”. Je krijgt dan de winkelwagen overzichtspagina. Alles correct? Klik dan op de oranje knop “Ga door naar afrekenen”. Je krijgt een pagina waarin je kan kiezen om de bestelling te plaatsen zonder account, een account aan te maken of in te loggen als je een account hebt. Daarna doorloop je de overige 4 stappen van het bestelproces.

    Stap 2: Betaalgegevens. Bij het factuuradres vul je de gegevens in van de ontvanger van de factuur. Onderaan staat automatisch het vakje “Factuuradres gebruiken als bezorgadres” aangevinkt. Dit betekent dat je bestelling automatisch wordt verstuurd naar het factuuradres. Indien je de bestelling op een ander adres wil laten bezorgen vink je het vakje uit. Je kunt nu het bezorgadres invullen.

    Stap 3: Verzendwijze. Onze pakketten worden verstuurd met PostNL en de palletzendingen met TransMission. De standaardoptie is automatisch aangevinkt. Je kunt eventueel een andere dag of tijdstip kiezen. Je kunt er ook voor kiezen om de bestelling (pakket) op te halen bij een PostNL Shop of om je bestelling af te halen in ons magazijn te Krabbendijke.

    Stap 4: Betaalmethode. Bij Mundo Recreatie kun je kiezen uit verschillende betaalmogelijkheden: ✓ Betalen met iDeal ✓ Betalen met Visa ✓ Betalen met Mastercard ✓ Betalen via PayPal ✓ Betalen middels een bankoverschrijving

    Stap 5: Controleer je bestelling. Alles correct? Klik op de oranje knop “plaats bestelling”. Afhankelijk van de gekozen betaalmethode wordt je doorgestuurd naar de betaalpagina. Je ontvangt per e-mail een bestelbevestiging.

    Lees meer
  2. Mijn kortingscode werkt niet?
    Controleer eerst of je geen typefout gemaakt hebt. Klopt de code wel, ga dan na of je de code voor het eerst gebruikt. Een kortingscode kan maar 1x gebruikt worden. Lukt het echt niet, neem dan contact op met onze klantenservice via 085-1044334.
    Lees meer
  3. Waar bezorgt Mundo Recreatie?
    Mundo Recreatie bezorgt producten in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk.
    Lees meer
  4. Ik heb een vraag over een product?
    Per product kun je op onze website informatie lezen. Deze informatie wordt getoond op de productpagina. Deze productinformatie bestaat uit een omschrijving, een aantal foto’s, beschrijving van de belangrijkste eigenschappen en technische details en waar mogelijk ook een video of handleiding. Heb je toch nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
    Lees meer
  5. Ik wil mijn product retourneren?

    Is je product niet naar wens? Dat is jammer. Binnen 14 dagen na ontvangst* van je product kun je het terugsturen. Het product moet dan wel compleet en in de originele staat (zonder gebruikssporen) en verpakking retour worden gestuurd.

    * De 14 dagen zichttermijn gaan in op de dag dat je je bestelling ontvangt. Wanneer je bestelling uit meerdere producten bestaat die los van elkaar worden bezorgd, gaan de 14 dagen in op de dag dat je het laatste product hebt ontvangen.

    Wil je een product retour sturen? Meld je retour aan via ons retourformulier.

    Je betaalt zelf de retourkosten. Indien je kiest voor een DPD retourlabel bedragen de kosten € 4,50. Het terugsturen van een pallet kost € 45 in Nederland en € 50 in België. Dit bedrag houden we in op het aankoopbedrag bij de terugbetaling.

    Het aankoopbedrag* wordt binnen 14 dagen na ontvangst van je product teruggestort op de rekening waarmee je betaald hebt.

    * Bij het ontbreken van de originele verpakking, accessoires of het constateren van gebruikerssporen of schade wordt 15% van het aankoopbedrag van het betreffende product ingehouden. Wanneer blijkt dat de schade niet gecompenseerd kan worden door het inhouden van 15% staan we vrij om een groter percentage in te houden op het aankoopbedrag of in uiterste gevallen de retourzending niet te accepteren.

    Lees meer
  6. Is een account verplicht?
    Niets moet en alles mag. Het is dan ook geheel aan jou om een Mundo Recreatie account aan te maken. Dit kost niets en levert je alleen maar voordelen op.
    Lees meer
  7. Heeft Mundo Recreatie fysieke winkels?
    Nee, wij hebben geen fsyieke winkels. We verkopen onze producten uitsluitend via onze Webshops.
    Lees meer
  8. Hoe weet ik of het gewenste product nog in voorraad is?
    Op onze website kun je bij elk product zien of het product nog in voorraad is. Onder het blokje met de prijs zie je middels een groen vinkje of het product nog in voorraad is en zo ja hoeveel.
    Lees meer
Algemene voorwaarden | Privacybeleid| Cookiebeleid